Geplaatst: 17-12-2008 20:40
Wat deed de automaat dan precies ? Schokken,of zo ?
Ik heb ook een vectra 1.9cdti automaat van het jaar 2005.
Heb nu ook problemen met de automaat,moet volgens de dealer vervangen worden.
Opel België komt hier niet in tussen.
Dank