Geplaatst: 20-10-2008 19:53
[113792]Hallo,
Ik moet deze week waarschijnlijk een koppeling gaan vervangen van bovengenoemde auto.
Mijn vraag is .....heeft deze auto een tweemassa vliegwiel? en zo ja ....moet ik bij dit soort koppelingen nog op bijzondere dingen letten met de de-en montage?
PS dit is voor mij de eerste koppeling met een tweemassa vliegwiel (als deze erin zit ) vandaar mijn vraag.
Gr.Peter