3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-10-2008 13:09
koppakking is vervangen
de kop is gecontroleerd afgeperst!!
en nu zit er weer drap in het koelvloeistof wat zou het kunnen zijn !!
auto rijd verder prima!!