Geplaatst: 23-10-2008 20:44
[113991]vandaag onderhoud gedaan op deze wagen "45.000 km".
Oliepeil is perfect en toch krijg ik de melding op display "oliepeil controleren", er brandt een uitroepteken gedurende een minuut en de kilometerteller geeft "oil" aan + geluidssignaal.
Tips???????????????