Geplaatst: 26-10-2008 20:29
[114176]als de motor koud is slaat hij slecht aan (alsof hij eerst brandstof moet aanzuigen ) rookt niet en slaat aan op alle cil. als hij dan aanslaat naar wat lang starten reageert hij even slecht op gas pendaal als de motor warm is heeft hij te weinig vermogen. opm. brandstoffilter en huis zijn al vervangen zoder resultaat. wie weet iets????