Geplaatst: 10-09-2008 19:39
benzinepomp gaat keer op keer op stuk na plus minus 1 maand - al zeker zes pompen geplaatst - benzinetank is altijd vol - hebben al een relais geplaatst zodat wanneer de auto start en hij overschakelt op gas de benzinepomp afslaat - maar het probleem blijft hetzelfde de pomp gaat steeds stuk. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?