Slecht lopen

2 reacties

Merk
Saab
Model
9000
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-09-2008 22:58

[111463]Hallo wij hebben hier een saab 9000 met een 2.0 ltr motor, de auto slaat moeilijk aan en loopt daarna erg beroerd (3 cilinders).

Er valt haast niet mee te rijden je moet dn constant met het gas spelen en dan stoot en hort ie nog.

Volgens de Dealer was de Lambda sonde stuk maar deze hebben we al vervangen en het helpt niet.

Ook de Bougiekabels - Bobine en ontstekingsmoduul hebben we al geprobeerd zonder resultaat.

Als we de stekker van de luchtmassa meter er af halen loopt de auto wel redelijk goed.

Maar ik heb geen luchtmassa meter voor zo'n auto en om een nieuwe te bestellen is me veelste duur, Weet iemand een oplossing of heeft iemand een schema zodat ik wat componenten kan testen.

vr. gr Gert