Geplaatst: 06-11-2008 13:43
L.s.
Ik heb een Peugeot Boxer van 1998.
Na enige tijd gaat het sleutelcodelampje branden. De motor blijft gewoon lopen.
Ook gebeurt het dat het lampje tijdens het starten gaat branden en blijft branden.
De motor start overigens normaal en blijft ook lopen.
Waarschijnlijk zal ik de sleutel opnieuw moeten inlezen. Ik ben in het bezit van de rode sleutel, maar weet niet hoe het moet. Wie kan mij het "kunstje" leren.
groet Coen