Geplaatst: 29-09-2009 12:58
[138190]Hallo, Ik heb een vw fox waarvan het motormanagment lampje steeds gaat branden. Het lampje gaat aan als je + - 50 km/h in de 5e versn. rijdt ( dus bij laag toerental ). Het duurt trouwens wel enige tijd voordat hij gaat branden !
Reeds vervangen: Bougie's , Bobine,s , Onderdruksensor inlaatspruitstuk , temp. sensor ecu. ( grijs ).
Storing met uitlezen: 16804 : Catalist System; Bank 1 : Efficiency below Threshold P 0420 - 35-00.
Lambda sensor pendelt wel en CO % is allemaal oke!
Motor loopt goed en verder ook geen klachten!
Heeft iemand DE oplossing of hier ervaring mee gehad ? , dan graag uw reactie. bvd.