Geplaatst: 07-10-2009 11:23
Hallo daar in Nederland. Ik heb hier(helaas) een auto met een vervelend probleem:Zo nu en dan verliest deze auto vermogen. De eerste keer dat het gebeurde was de klant ver van huis en een VW garage keek ernaar. Ze lazen het systeem uit en er was de volgende kode:16575:P0191 sender for fuel pressure -G247 implausible signal. Hun hebben toen de stoter (bucket)voor de hogedruk benzinepomp schoon gemaakt., en adviseerde om het te laten vernieuwen(blijkbaar was er een modificatie?). We hebben die stoter vernieuwd maar dat heeft het probleem niet opgelost. We hebben ook de nok die de pomp aandrijft gecontroleerd, maar daar zit geen slijtage aan. Heeft iemand van jullie(VW specialisten) hier ervaring mee? Zou het de zender voor de(hoge) benzine druk kunnen zijn? Wat voor druk moet ik hebben als ik het uitlees? Het probleem is dat het probleem maar sporadisch optreedt.
Bij voorbaat dank,
Groeten uit NZ,
John