Geplaatst: 10-10-2009 21:54
[139027]hallo,
Ik heb hier een astra staan waarvan ik de koppakking heb gedaan en alle pakkingen op en aan de kop. Heb dit alles netjes gedaan de kop geinspecteerd op scheurtjes ed maar heb niks gevonden. Auto heeft het een maand tot 2 maanden goed gedaan en nu bouwt hij weer druk op in het koelsysteem ik vermoed dat er een scheurtje in de kop zit. Het valt mij op dat de auto 95 graden wordt voordat de vin inslaat. is dit normaal bij deze auto's ?? En heeft iemand ervaring met druk in het koelsysteem??