Geplaatst: 12-10-2009 17:00
[139140]Ik krijg een foutcode op dashbord : injectieprobleem : fouten uitgelezen : "idling potentiometer" dus de gasklep...
Ik heb een andere, occasie gestoken maar steed hetzelfde probleem ! Met m'n Brain Bee diagnosetoestel en een Examiner krijg ik geen van beide aan het tikken. Ben nu een beetje ten einde raad. Wie kan me helpen aub.