Geplaatst: 26-10-2008 0:27
[114119]hallo
de staat hier een peugeot 206 2003 lpg g3
het probleem is als ik onder de 2000 toerenkom dan gaat die op benzine lopen als ik daar weer boven kom gaat het weer op gas lopen
wie kan mij hierbij helpen
groetjes joop