Geplaatst: 13-02-2009 22:18
Gaat ook nog voor problemen met de RDW zorgen.
Je kunt niet zomaar van 2.0l naar 3.5l gaan. De auto zal opnieuw gekeurd moeten worden.
En aangezien er geheid U9 op het kenteken staat moet er een kat onder zitten.
Ik vraag me ook af of de versnellingsbak en de remmen dit geweld wel aankunnen.