Geplaatst: 26-10-2008 13:20
Hallo,
Vorige week heb ik een Volvo 460 op lpg3 aangeschaft die slecht op benzine rijd, na enig onderzoek ben ik er achter gekomen dat de brandstof pomp defect is.
Vervolgen heb ik de auto weer in elkaar gezet en tot mijn grote verbazing loopt hij nu niet meer op lpg. Als ik de auto start slaat hij aan op benzine maar als hij overschakelt op gas gooit hij een dot gas in het injector huis (naar mijn idee te veel) en slaat hij ook niet aan.
als ik direct op gas start eigelijk het zelfde verhaal, veel gas maar niet aanslaan.
Ik kan de auto niet inleren omdat hij niet op gas wil lopen. Ik heb de afsluiters op de verdamper omgeruild (geen verandering) de stekkers van de gas regel eenheid losgemaakt en weer aangesloten (ook geen verandering)
Wie kan mij verder helpen?