Geplaatst: 13-09-2008 2:43
[111535]na het starten van de 206 wil de auto wel eens inhouden en vervolgens uitvallen. na opnieuw starten en beetje gassen is het voorbij. Dit doet hij alleen maar met koud. Als de auto 10sec heeft gelopen dan is er niets meer aan de hand.
a.u.b jullie reactie, gr.appie