Geplaatst: 08-02-2009 13:30
Motor schokt bij gas terug nemen op +/- 1800 tr/min . Bij koude motor is het meer voelbaar dan bij een warme motor, maar steeds voelbaar op +/- 1800 tr/min. Diverse malen is motor uitgelezen maar er zijn NOOIT defectcodes gelezen, er is ook geen update van software motor mogelijk.Er zijn in datalogger ook geen onregelmatigheden te zien.
Weet iemand hier iets meerover dit probleem ? Alvast bedankt voor snelle reacties.