Geplaatst: 08-10-2009 20:56
[138894]hallo,heb een c220 cdi AUTOMAAT uit 2001, 280000 op de teller heel goed onderhouden,heb sinds
6 maanden een probleem die tot nu toe niemand kon oplossen,,als ik bij
stoplichten sta, in ze DRIVE of in ze achteruit,begint hij na zo een 10 seconden heel erg zwart te roken,soms zie ik me toerenteller
eerst even schudden daarna begint het, zet ik in neutraal stand gelijk geen rook meer.
heb uit laten lezen,inlaatspruitstuk vervangen,lmm vervangen,egr klep schoongemaakt en werk
goed volgens de garages, wie wil mij helpen oplossen met dit probleem ,ik kom niet uit...