6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-12-2009 23:12
ik heb een hoge c0 getal..namelijk 1.6 ipv 0,5...(auto is van 1992 dus geen viergasmeting.)
hebben jullier enige tips...lambdasonde,onsteking ,katalysator zijn al vervangen?,
hebben jullie enige ideen?
geen storingslamp