Geplaatst: 29-09-2009 20:20
[138219]hallo,
deze auto heeft het volgende probleem,
soms wil hij niet starten en hoor je alleen tik bij relais.
na auto te hebben aan te slepen start hij ook weer en na een keer of 3 is het weer afgelopen.
nieuwe startmotor monteren... en weer hetzelfde... tik...
kabels gecontroleerd lijkt goed.
startkabels tussen massapool en motor
plus op pluspool en rechtstreeks op startmotor.
en nog alleen tik bij startrelais....
wie kent dit probleem???
mvg rick