Geplaatst: 01-10-2009 10:37
[138340]Deze Peugeot heeft het volgende probleem, Vrij regelmatig,(meestal na enkele minuten rijden, stottert ie , houd ie in en heeft geen vermogen . We hebben het systeem uitgelezen en ik heb codes voor :Ignition missfire.(ontstekings fout/overslaan)We hebben eerst de bougies vernieuwd en het geheugen gewist.Maar dat hielp niets.Dezelfde symptonen. Dezelfde codes terug! Dus toen hebben we de bobine rail vernieuwd. Toen deed ie het een paar kilometer goed, maar helaas ging het weer fout, nog steeds hetzelfde probleem!
Heeft hier iemand ervaring mee?
Groetjes uit Nieuw Zeeland,
John