Geplaatst: 15-08-2008 15:38
wij hebben hier een a3 2.0 tdi dsg met div. klachten . als de motor koud is wil deze bij het wegrijden nogal eens een keer afslaan. tijdens het rijden van een constante snelheid bijv. 70 heeft klant het idee dat auto steeds even inhoud. en tenslotte motor loopt niet altijd goed stationair. brandstofpomp op cil.kop is al vv i.v.m. inwendige lekkage ook brandstoffilter is vv luchtmassa meter vv en koelvloeistof temp. voeler vv bij de vw dealer is van deze klachten niets bekend. weet iemand een oplossing. m.v.g. janos