Geplaatst: 05-08-2008 21:43
beste mensen,
ik heb een BMW 520D BOUJAAR JULI 2000
de auto heeft volgens mij vermogens verlies, hij gaat niet boven 160km, ik heb de auto bij de dealer uitgelezen; uitkomst een kapotte drukveranderingselement
deze is vervengen, toch heb ik het gevoel dat dat de auto nog steeds inhoudt
turbo draait goed, luchtmassa meter is goed
volgens de dealer zou ook kunnen liggen aan een verstopte katalysator, een rare verhaal allemaal.
de auto heeft een beurt gehad alle filters zijn vervangen.
wie kan mij helpen?
gr Thom