Geplaatst: 30-03-2009 19:50
Het is wel mogelijk, maar 2mm dikke plaat is wel wat overdreven. 1mm is ook genoeg. Het hoeft in principe geen problemen te geven, alleen bij een urenlange rit kan het zijn dat de auto in storing gaat.
Opnieuw starten en je kunt verder.