3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-10-2009 20:00
[138374]de motor trekt niet lekker door bij invoegen of inhalen is er bijna geentrekkracht geen fout codes en het lijkt wel of je de turbo ook niet meer hoord