Geplaatst: 05-10-2009 10:56
[138610]hallo
ik heb het volgende probleem
de auto kwam binnen en wou niet lopen na veel zoeken ecu defect vervangen met ecu van de sloop nu loopt hij
maar nu loopt hij zeer onregelmatig houd in de hele motor schud heen en weer als ie nou warm of koud is stationair of op toeren hij blijft het doen
km stand is 60.000
verdeler en rotor vervangen
bdp gever vervangen
luchtweegklep schoongemaakt en een andere erop geprobeert
vacuum systeem gecontroleerd
nokkenas is goed
temp sensor is goed
dist riem staat op tijd
injectoren gereinigd
brandstofdruk is ook goed
geen foutcodes aanwezig
maar nog loopt hij echt nie lekker wie hept mij verder
mvg gerard