Geplaatst: 05-10-2009 20:40
[138661]Hallo
Ik heb een paar problemen met mijn nissan.
Binnen heb ik een schakelaar om mijn koffer los te maken deze doet niets meer.
- Ik heb schakelaar doorgemeten en deze is inorde.
- De voeding van de schakelaar heb ik nagemeten en deze is "1V" dit vind ik geen normale waarde???
- De stang die de koffer opent werkt heel soms als ik op het contact van de koffer zelf duw, deze stang heb ik opnieuw gesmeerd en alle fishen zitten op hun plaats.
Heeft er iemand een idee aan wat dit kan liggen? Is die 1V voedingspanning naar de schakelaar normaal?
Zitten er zekeringen in dit circuit?
Alvast bedankt als je dit leest ik hoop dat er snel een antwoord komt!
grtz Stijn