Geplaatst: 07-10-2009 15:46
Auto is binnengekomen omdat de aut.bak niet goed zou schakelen. Dit is niet het probleem, maar de linker cilinderrij valt uit bij belasten van de motor. Dit is weer te herstellen door de motor opnieuw te starten. Zodra je dan weer boven de 3000t/min komt gaat de motor weer slecht lopen en valt de linker cilinderrij weer uit.
Ontstekingsdelen gecontroleerd, veel corrosie in de bougiekabels; deze vernieuwd alsook de bougies.
Iemand suggesties?