Geplaatst: 16-12-2009 22:18
[143670]Geachte heren,
bij ons in de werkplaats hebben wij een skoda favorit met de klacht dat hij erg stottert rond de 2500 toeren.
alle motorsensoren zijn doorgemeten en blijken goed.
brandstofpomp is vervangen door een nieuwe en de bobine is ook uitgewisseld (vag type golf/polo/passat)
heeft er iemand ervaring met deze klacht?
graag verneem ik julie suggesties!
mvg, jeroen