Geplaatst: 18-12-2009 13:38
[143786]heb een mercedes vito staan.
als ik het contact aan zet branden er geen lampjes en als ik de motor start draait hij wel rond maar slaat niet aan.
aanjager werkt ook niet en misschien hier een daar nog wat. buiten verlichting werkt lampje dat deur open is werkt.
alle zekeringen zijn heel.
iemand een idee