Geplaatst: 18-12-2009 22:26
Hallo
Ik heb een polo welke niet bij laad auto opgesleept via anwb met de medeling dynamo kapot.
Dynamo laade niet bij een nieuwe dynamo gemonteerd laad nog steeds niet.
Heb spanning op B+ en d+ met ledzoeker. Het lampje kan ik niet aan het branden krijgen ook niet met rechtstreeks aan massa. Wie kent dit probleem en kan het zijn dat de dynamo via het motor ecu via kan naar het instrumentenpaneel.
groeten mark