Geplaatst: 23-02-2008 12:02
vaak moet je de kleppen ook reinigen, bij de mitsubishi dealer hebben ze daar een carbonblaster voor
dan straalen ze de kleppen schoon met walnotenkorrels.(de koolaanslag op de kleppen gaat namelijk gloeien waardoor je ongecontroleerde verbrandingen krijgt)
ook is er een nieuw software update voor het motormanagment (misschien zit die er ook nog niet in)
en inleren helpt ook .accu los maken (5 minuten) dan aan sluiten contact 1 sec aan ,weer uit, 10 sec wachten, dan starten met airco verlichting enz enz zoveel mogelijk aan dan 10 min. laten draaien dan verbruikers uit en kijken hoe hij loopt.
als je een accu los maakt bij een gdi moet je hem altijd inleren. en de gas klep reinigen.
succes ermee groet hans