Geplaatst: 22-12-2008 14:43
Dit is tegenwoordig wel gebruikelijk bij Renault, zeker wanneer de waterpomp bij onder de distributieriem zit. Deze houdt het namelijk bijna nooit nog eens 120.000km vol en de materiaalkosten zijn het niet.
Gaat ie lekken als de distributieriem er pas op ligt dan moet het hele ratteplan opnieuw los en moet ook de riem opnieuw vervangen worden.
Advies: Ja, vervang de waterpomp ook.