Geplaatst: 20-06-2008 1:08
Auto valt op de meest ongelukkige momenten stil. dit gebeurt bij lage toerentallen in stadsverkeer. op snelweg tot nu geen probleem. soms kan de motor direct weer gestart worden. soms moet je een aantal minuten wachten dan start de motor probleemloos. het euvel doet zich soms in dagen niet voor dan weer meerdere keren op een dag. verdeler kap rotor, kabels en bougies zijn vernieuwd. ook de stationair regeling is vervangen. kent iemand dit probleem en weet hij een oplossing?