Geplaatst: 27-01-2009 22:09
[120926]ik heb een peugeot 307 binnen gehad auto start makkelijk als die koud is als je aan het rijden bent valt die opeens uit nou we zijn achter gekomen dat de opvoerpomp geen strrom meer krijg en de pompverstuivers ook niet en als je 2 min wacht start die weer kan je weer soms meter of 100 rijden en soms een kilometer ze hebben de brandstof al vervangen geen verbetering