Geplaatst: 27-01-2009 8:33
na een eerste start komt de motor slecht op gang,ploft een beetje ,je komt moeilijk weg ,als hij enkele minuten gedraaid heeft gaat het weer
We hebben al een motorreiniger(hydro klepstoters en injector) gebruikt en 0W30 olie erin gedaan
auto heeft 96000 km
Het probleem lijkt anders als dat je stationair blijft draaien en de motor gaat op 3 poten lopen,waarbij de diagnoselamp aan gaat .