Geplaatst: 27-12-2009 22:57
[144420]Hallo, 'k kan me een bmw Cabrio aanschaffen voor een goede prijs, heb hem nagezien en ziet er goed uit behalve dat het cabriodak niet opent.
Als je op de knop v/h dak drukt opent hij gedeeltelijk, maar de achterklep kan niet opengaan omdat deze tegen het achterste gedeelte van de kap komt (het gedeelte waar de achterruit inzit).
M'n uitleg is misschien niet goed uitgelegd maar hoop dat je begrijpt wat m'n probleem is.
'k denk dat ik misschien best begin met hem te initialiseren. Misschien moet hij bijgeregeld worden aan de stangen ?
Wat denk jij ?