Geplaatst: 17-12-2009 21:26
Beste collega's,
na overbouwen van het dieselsysteem en alle electronica op een gereviseerd blok ,van het originele blok waren de zuigers gesmolten!
Heeft de Master niets vermogen onder de 2000 toeren. zeer rustig gaat hij hoger in toeren tot aan de 2000 en dan trekt hij normaal op.
enig idee in welke richting ik het moet gaan zoeken?
Injectors zijn gereviseerd, geen fout codes.