Geplaatst: 16-12-2009 22:12
Goedendag heren,
Wij hebben een passat uit 1994 die regelmatig afslaat zonder reden, wanneer de auto daarna gestart wordt dan slaat hij na een aantal keren ronddraaien aan. het elektrische gedeelte van het kontaktslot is gewisseld en tevens de bobine. het lijkt of het ook gebeurt als je een bocht naar rechts maakt.
mijn gedachten gaan naar een brandstofpomp maar deze zijn te prijzig om het maar eventjes te proberen.
wie van julie kent het probleem of heeft een suggestie?
graag verneem ik van julie!!!
mvg, jeroen