Geplaatst: 17-12-2009 22:34
[143765]deze rover heeft een orgeneel crouse control maar werkt niet
heb gezocht en toen bleek het vacuum pompje stuk .
dus een nieuw pompje bij de deaaler bestelt maar hij doet het nog niet.
ik kan er met de kts niet ver genoeg in en met de snap on ook niet
dus de auto door de deaaler uit laten lezen en die zegt twee schakelaars bij de pedaalen stuk.
dus twee nieuwen er in nog geen werking .
weer door deaaler uitlaten lezen geen fout meer maar ook niet werken .
dus nu ben ik 500 e kwijt en nog geen crouse control.
nu moet ik die heelle handel door gaan meten of heeft iemand nog een idee behalve weggooien of de fik er in.
suggesties hoor ik graag b.v.b. ferdiv