Geplaatst: 12-01-2008 13:52
[Dank voor je snelle reactie. Van het contactslot is duidelijk, ik ga een nieuwe bestellen en laat nog even weten of het gelukt is. Wat betreft probleem 2: de contacten van klem 75 ????? een relais of het het electrisch gedeelte van het contactslot. Hoor graag nog een keer. Nogmaals heel erg bedankt, Peter.