Geplaatst: 18-01-2008 22:15
Eerst niet willen starten gisteren,even buiten met a.b.op slot en open.Ja hoor de motor start nu.Brand op de dach dat icoontje.Ga morgen naar Stern en hoop op Zaterdag noodservice,om uit te lezen.Geen idee,maar zal wel weer geld kosten.Wie weet het?