Geplaatst: 27-01-2009 23:19
[120933]Hallo allemaal,
Met Vag-com uitgelezen omdat airbaglampje bleef branden, gaf aan regelapparaat defect 00-10 geregeld. Na wissen van foutcode kwam deze meteen weer terug, kan ik er vanuit gaan dat het apparaat defect is, of kan het ook nog ergens anders aanliggen? Tevens een andere fout, sensor verstuivernaaldslag(onderbreking/kortsluiting met plus).Waar kan ik deze sensor vinden?
Alvast bedankt,
Dick Wijngaard