oliedruklampje gaat soms branden

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-01-2009 20:43

[120998]Bij deze passat gaat soms het oliedruklampje branden. Motoroliepeil is goed. Komt maar 1 of 2 keer in de maand voor. Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt voor het meedenken.