3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-01-2009 20:43
[120998]Bij deze passat gaat soms het oliedruklampje branden. Motoroliepeil is goed. Komt maar 1 of 2 keer in de maand voor. Iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt voor het meedenken.