Geplaatst: 25-08-2008 19:08
Heb je de slang die naar de rembekrachtiger gaat al gecontroleerd?
Het rubber gaat opzwellen en kan een klein gaatje krijgen waardoor die valse lucht pakt. Je kunt er maar tegen aan gekomen zijn tijdens het schoonmaken van het gasklephuis.