Lid sinds: 17-03-2008
Geplaatst: 17-03-2008 15:04
Wanneer ik mijn cruise control inschakel gaat hij automatisch 2 km erboven zitten dus 100 word 102 weet iemand hier misschien een oplossing voor of is dit normaal???
Mvg Jo