Geplaatst: 05-02-2009 14:47
[121620]heb een auto die de neiging heeft tot afslaan (loopt even goed en geeft dan hik en storingslamp gaat even branden) en loopt dan weer even goed
had eerst krukaspositiesensor als storing deze vervangen ,klacht blijft maar heeft geen storing meer.
nokkenasversteller en solonoid vervangen heeft wel iets geholpen maar niet afdoende.