Geplaatst: 28-12-2009 17:07
[144469]Motor is afgeslagen. Na enige tijd slaat hij moeizaam aan. Motor staat dan te schudden en een blazend of zuigend geluid. Geen rookontwikkeling.
Foutcodes alleen gloeibougieonderbreking cilinder 1 en 2. Waarschijnlijk een verstuiverprobleem.
Nu lees ik dat men de stekkers 1 voor een los maakt en dan probeert om te starten. Zet men dan kleppendeksel iedere keer terug? Heb er nog nooit een open gehad. Kan dit geen kwaad dat verstuivers constant in gaan spuiten? Heb je bij een defecte verstuiver geen foutcode?