dynamo

4 reacties

Merk
Toyota
Model
Paseo
Type
Onderwerp
Motorcode
105 i
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-12-2009 13:29

[144705]ik heb de dynamo 3 keer laten revisieren en 2 keer nieuw geplaatst maar elke keer na plaatsing gaat de eerste minuten voldoende laaden en daarna zet ik de verbruikers aan dan gaat de laad vermogen langzaamerhand dalen tot dat het weer onvoldoende bereikt en wat mij opvalt is dat de dynamo bloedheet wordt maar de controle lampje brandt niet tot dat ik de auto een paar dagen gebruikt heb en dan loopt de accu leeg en dan brandt het de lampje weer.trouwns ik heb 2 keer nieuwe accu geplaatst. kan iemaand mij helpen.