Geplaatst: 31-12-2009 13:29
[144705]ik heb de dynamo 3 keer laten revisieren en 2 keer nieuw geplaatst maar elke keer na plaatsing gaat de eerste minuten voldoende laaden en daarna zet ik de verbruikers aan dan gaat de laad vermogen langzaamerhand dalen tot dat het weer onvoldoende bereikt en wat mij opvalt is dat de dynamo bloedheet wordt maar de controle lampje brandt niet tot dat ik de auto een paar dagen gebruikt heb en dan loopt de accu leeg en dan brandt het de lampje weer.trouwns ik heb 2 keer nieuwe accu geplaatst. kan iemaand mij helpen.