Geplaatst: 08-10-2009 20:32
[138893]Hallo,
Onze T4 van 2003 heeft geen instrumenten verlichting meer. De verlichtinging in kachel en schakelaars etc werkt wel en dus is de dimmer en lichtschakelaar wel oke. De wijzernaalden en digitale klokjes branden ook wel alleen de blauwe verlichting op de wijzerplaten niet.
Weet iemand of hier nog lampjes in zitten of zitten hier ledjes in ?
afz. Jordy